Online campagnemarketeer (Hybride)

Omschrijving

Wij zijn VMN media, hét mediabedrijf voor werkend Nederland. Dagelijks bereiken we ruim 1,5 miljoen professionals in meer dan 50 industrieën. Onder VMN media vallen merken die – soms al eeuwenlang – een begrip zijn in hun niche; zoals Logistiek, Cobouw, Misset Horeca, AM (Assurantie Magazine). Via onze sites, apps, kranten en magazines brengen wij het laatste nieuws en achtergronden. Op onze on-en offline events vinden professionals elkaar en door onze opleidingen helpen wij onze lezers continu verder in hun carrière. Wij zitten midden in een digitale transformatie waarin we onze merken nog sterker maken dan ze op papier al waren. Het perfecte moment om in te stappen dus!

VMN Media is het leidende business-to-businessmediabedrijf in Nederland. Wij bereiken dagelijks ruim 1,5 miljoen professionals in meer dan 50 branches en niches. We inspireren en informeren deze professionals met onze on- en offline content, events en opleidingen. Voor het marketingteam zijn wij op zoek naar een enthousiaste


Online Campagnemarketeer


Je komt te werken binnen het marketingteam van het Professionals Cluster en gaat samenwerken met diverse experts, met elk een eigen specialiteit. Je gaat aan de slag voor een aantal toonaangevende merken in de B2B mediabranche, met als primaire focus Arbo online, Management Support en ORnet. Alle titels gaan door een transformatieproces van een print-only business naar een digital-first-titel, waarbij de nadruk ligt op waarde toevoeging en optimalisatie van de mix tussen nieuws, achtergrond en data.


Wat ga je doen?


Je bent medeverantwoordelijk voor het op de juiste manier - passend bij de merken - in de markt zetten van onze nieuwe producten en diensten, voor onze online propositie, abonneegroei en abonneebehoud. Dit in nauwe samenwerking met de rest van het marketingteam. Je weet het juiste geluid te brengen, genereert leads en weet deze te verleiden tot het afnemen van onze producten. Het realiseren van succesvolle campagnes en online conversie is jouw doel! Data gedreven werken met gebruik van contentpersonalisatie zal de manier van werken zijn voor jou.

Daarnaast wil je als gedreven en communicatieve online marketeer bijdragen aan het succes van opleidingen en events die wij organiseren. Je bent onze specialist voor de meest efficiënte online aanpak met als doel het bereiken van deelnemers. Je bent gewend aan een projectmatige manier van werken en helder communiceren en verwachtingsmanagement gaat jou uitstekend af. Je weet exact hoe wij de kwalitatieve events en opleidingen onder de aandacht kunnen brengen, je meet de conversies van alle marketinginspanningen en je vertaalt dit door naar een optimale marketinginzet.


Wat hebben wij jou te bieden?


  • Een team waar je altijd mee kunt sparren, lachen en van elkaar leren;
  • Werken in een professioneel team en een organisatie die altijd in beweging is, hierdoor is er volop ruimte voor jouw ideeën en creativiteit;
  • Een functie waar je nog veel kunt bouwen en veel initiatief kunt tonen;
  • Uiteraard bieden wij een goed salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een individueel keuze-budget dat je naar eigen inzicht kunt besteden en een uitstekende pensioenvoorziening. En niet te vergeten leuke extra’s zoals (digitale) borrels, kennis events en een playroom;
  • Ons nieuwe kantoor staat in Zeist en hier zijn we hybride aan het werk. Dat houdt in dat je ongeveer 2 dagen vanuit huis werkt en de andere 3 op kantoor (vaker naar kantoor komen mag natuurlijk ook).
  • Via een reserveringsapp kun je eenvoudig een werkplek en/of vergaderkamer reserveren.
  • Op dit moment geldt nog een volledig thuiswerkadvies volgens de richtlijnen van het RIVM.

Vereisten

Wat zoeken wij in jou?


  • Relevante opleiding op hbo-niveau, of vergelijkbaar werk- en denkniveau;
  • Proactief en communicatief sterk;
  • Sterke rapportage-/ presentatievaardigheden;
  • Affiniteit met en (enige) kennis van Power BI, Google Analytics; SEO- en SEA-technieken, online advertising, social media;
  • Een flexibele houding, je bent gewend te werken met deadlines en targets;
  • Actuele kennis van online marketingmiddelen;
  • Ervaring en/of aantoonbare affiniteit met data-gedreven marketing;
  • Ervaring en/of aantoonbare affiniteit met marketing automation tools zoals Ternair of Selligent (bouwen mailflows);
  • Ervaring en/of aantoonbare affiniteit met contentmarketing;
  • Je wilt scoren met campagnes, dus conversieoptimalisatie is jouw drijfveer;
  • Je krijgt energie van werken in een dynamische omgeving waar ruimte is voor ontwikkeling en groei.


Enthousiast?

Solliciteer via de website en stuur je sollicitatie met CV t.a.v. Faysal El Morabit, recruiter. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Gabriella Meijnckens, Manager Marketing B+B door een e-mail te sturen naar: gabriellameijnckens@vakmedianet.nl.