Marketeer Cobouw

Omschrijving

Werken bij Vakmedianet (VMN) betekent werken bij een business-to-business mediabedrijf dat vooroploopt met online innovaties. Wij investeren continue in nieuwe technologieën om de ruim 1,2 miljoen professionals die wij in Nederland bereiken, altijd de beste online informatie te geven. Meer dan 300 collega’s creëren dagelijks boeiende en bindende content in de vorm van interviews, reportages, video’s, blogs en vlogs, podcasts en e-learnings in meer dan 56 vakgebieden. Deze content verspreiden we via onze websites, magazines, social media-kanalen en nieuwsbrieven, maar ook via grote live events en opleidingen. Voor veel van onze producten betaalt de lezer/gebruiker, maar we bieden ook een zeer interessant platform voor veel verschillende adverteerders die ons bereik inzetten om hun producten en diensten aan te bieden.

 

Voor de afdeling marketing van het cluster Bouw in Alphen aan de Rijn, zijn wij op zoek naar een enthousiaste Marketeer aan het begin van zijn/haar carrière die on-the-job alle aspecten van digital en traditionele marketing wil leren. 

 

Je uitdaging

Je komt te werken voor een van de meest toonaangevende titels in de bouw industrie – Cobouw. Cobouw bestaat al ruim 162 jaar en gaat door een transformatieproces van een print-only business naar een digital-first titel, met meerdere producten die gekoppeld zijn aan de merknaam Cobouw. 

 

Als Titel Marketeer Cobouw zal je, samen met het Cobouw marketing team, je de verantwoordelijkheid dragen voor het realiseren van een online conversie (naar abonnementen, nieuwsbrief inschrijvingen, evenementenbezoek, etc). Data gedreven werken, met gebruik van digital fingerprinting technologieën, content personalisatie en marketing automation zullen de manier van werken voor jou worden. Hiernaast werk je samen met Sr Marketeer Cobouw aan het aantrekken van nieuwe abonnees, eventdeelnemers en je ondersteunt de accountmanagers bij (nieuwe) samenwerkingsmogelijkheden.

 

Jij bent een ondernemende starter, ongeduldig om te leren en klaar om te ontdekken hoe hoog jouw laat ligt.

Jij hebt (enkele) ervaring in online marketing, email marketing, content/site management en wil je verder ontwikkelen als een all-round marketeer met een sterke digitale profiel en ervaring in marketing automation, email marketing en conversie funnel management.

 

Vereisten

Wat zoeken wij in jou?

  • HBO+/WO Werk- en denkniveau
  • 2-4 jaar werkervaring.
  • Ervaring met conversie optimalisatie, lead generation, online traffic, social kanalen zijn een pré·       
  • Ervaring met Google Analytics of vergelijkbare tools
  • Je bent ondernemend en kan zelfstandig werken
  • Je bent een team player en komt makkelijk met mensen in contact.
  • Je bent leergierig

Wij bieden 

Een uitdagende functie in een vooruitstrevende, pionierende organisatie, met de vrijheid om jezelf te ontwikkelen en kansen om te zetten in actie. Je werkt in een professioneel team, waarin iedereen zich inzet voor het gezamenlijke resultaat. Bij deze functie bieden wij je goede, marktconforme arbeidsvoorwaarden. Het betreft een fulltime dienstverband.

 

Meer informatie

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Irina Stutvoet, Marketing Manager Bouw Titels (Cobouw, Vastgoedmarkt en De Architect): irinastutvoet@vakmedianet.nl of (06)48023352.

 

Direct solliciteren

Je kunt direct solliciteren via de onderstaande knop. Graag ontvangen wij je CV met korte motivatie t.a.v. Ad Heijblok, HR manager.