Data-performance marketeer

Omschrijving

Omschrijving

VMN Media is het leidende business-to-business mediabedrijf in Nederland. Wij bereiken dagelijks ruim 1,5 miljoen professionals in meer dan 50 branches en niches. We inspireren en informeren deze professionals met onze on- en offline content, events en opleidingen. Voor het marketingteam zijn wij op zoek naar een enthousiaste

Data-performance marketeer

Je komt te werken binnen het marketingteam B+B, en gaat samenwerken met diverse professionals, met elk een eigen specialiteit. Je gaat aan de slag voor een aantal toonaangevende merken in de B2B mediabranche, waaronder Arbo online, ORnet en PW. Alle titels gaan door een transformatieproces van een print-only business naar een digital-first titel, waarbij de nadruk ligt op waarde toevoeging en optimalisatie van de mix tussen nieuws, achtergrond en data.


Wat ga je doen?

Als Data-performance marketeer ben je naast het op de juiste manier - passend bij de merken - in de markt zetten van onze nieuwe producten en diensten, ook verantwoordelijk voor de online propositie, abonneegroei en abonneebehoud. Je weet het juiste geluid te brengen, vergroot ons bereik, genereert leads en weet deze te verleiden tot het afnemen van onze producten. Het realiseren van online conversie is jouw doel! Data gedreven werken met gebruik van content personalisatie en een nauwe samenwerking met de data-performance marketeer binnen het team zullen de manier van werken zijn voor jou.


Passen wij bij jou?

Je bent nieuwsgierig, durft anders te denken en hebt een duidelijke visie op het gebruik van data en data-gedreven digitalisering in Sales & Marketing. Je hebt 1 tot 3 jaar ervaring in online marketing, email marketing, content/site management en wil je verder ontwikkelen als een allround marketeer met een sterke digitaal profiel en ervaring in datagedreven marketing.

Verder ben je een teamspeler en neem je graag initiatief. Je rapporteert in deze rol aan de marketingmanager, maar je kunt zelfstandig een koers varen en je gaat altijd voor het beste resultaat.

Vereisten

Wat zoeken wij in jou?

  • Gerelateerde opleiding op hbo-niveau, of vergelijkbaar werk- en denkniveau;
  • Affiniteit met en kennis van PowerBI, Google Analytics;
  • Gewend te werken met deadlines en targets, je raakt niet snel in de stress;
  • Actuele kennis van online marketingmiddelen;
  • Ervaring en/of aantoonbare affiniteit met data-gedreven marketing;
  • Ervaring en/of aantoonbare affiniteit met contentmarketing.

Wat hebben wij jou te bieden?

  • Een team waar je altijd mee kunt sparren, lachen en van elkaar leren;
  • Werken in een professioneel team en een organisatie die altijd in beweging is, hierdoor is er volop ruimte voor jouw ideeën en creativiteit;
  • Een functie waar je nog veel kunt bouwen en veel initiatief kunt tonen;
  • Uiteraard bieden wij een goed salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een individueel keuze-budget dat je naar eigen inzicht kunt besteden en een uitstekende pensioenvoorziening. En niet te vergeten leuke extra’s zoals (digitale) borrels, kennis events en een playroom;
  • Ons spiksplinternieuw, modern kantoor staat in Zeist en hier zijn we hybride aan het werk. Dat houdt in dat je ongeveer 2 dagen vanuit huis werkt en de andere 3 op kantoor (vaker naar kantoor komen mag natuurlijk ook).

Enthousiast?

Solliciteer via de website en stuur je sollicitatie met CV t.a.v. Faysal El Morabit, Recruiter. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Gabriella Meijnckens, Manager Marketing B+B door een e-mail te sturen naar: gabriellameijnckens@vakmedianet.nl.