Campagnemarketeer (Hybride)

Omschrijving

VMN Media stelt zich voor…

Wij zijn VMN media, hét mediabedrijf voor werkend Nederland. Dagelijks bereiken we ruim 1,5 miljoen professionals in meer dan 50 industrieën. Onder VMN media vallen merken die – soms al eeuwenlang – een begrip zijn in hun niche; zoals Misset Horeca, Distrifood, Logistiek en Cobouw. Via onze sites, apps, kranten en magazines brengen wij het laatste nieuws en achtergronden. Op onze on-en offline events vinden professionals elkaar en door onze opleidingen helpen wij onze lezers continu verder in hun carrière.

Wij zitten midden in een digitale transformatie waarin we onze merken nog sterker maken dan ze op papier al waren. Het perfecte moment om in te stappen dus!


VMN media zoekt jou, Campagnemarketeer

Dankzij jou kunnen straks duizenden ambitieuze professionals verder komen in hun carrière en halen ondernemers meer uit hun bedrijven. Jij zorgt dat onmisbare kennis terecht komt bij echte vakmensen. Je wordt ofwel onderdeel van het cluster Food & Horeca, met merken als Distrifood en Misset Horeca, of van het cluster Logistiek en Mobiliteit, met merken als Logistiek en am: (assurantie magazine). Stuk voor stuk zeer gerenommeerde merken binnen de verschillende doelgroepen.


Je belangrijkste taak als campagne marketeer is het aantal digitale abonnees te laten groeien. Je hebt veel vrijheid in hoe je dit wilt bereiken en we staan open voor nieuwe ideeën. Je bent onderdeel van een team van meerdere campagne marketeers en performance marketeers waarbij jouw focus op één van onze sterke merken zal komen te liggen. Best practices worden uiteraard met elkaar gedeeld en het team probeert elkaar zoveel mogelijk te inspireren


Zoals de naam van de functie al zegt (campagnemarketeer) ben je veel met campagnes bezig. Deze begeleid je van begin tot eind helemaal zelf. Je hebt een duidelijke visie, kunt creatief zijn, schakelt met externe bureaus en werkt hierbij nauw samen met de redactie.

Je ben een onmisbare schakel in het behalen van onze doelstellingen en je houdt je actief bezig met acquisitie, activatie en behoud van onze abonnees. Je werkt data-gedreven, bent op de hoogte van de laatste trends en je probeert graag nieuwe dingen uit.


Wat kun je van ons verwachten?

  • Een werkweek van 32 of 36 uur
  • Een tijdelijk contract met uitzicht op vast bij wederzijdse tevredenheid
  • Een uitstekend salaris en een aantrekkelijke pensioenvoorziening
  • Een individueel keuzebudget van 12% dat je naar eigen inzicht kunt besteden aan bijv. een opleiding of extra vrije dagen
  • Een uitstekende pensioenvoorziening
  • De mogelijkheid om hybride te werken waarbij je zelf (in overleg met je team) bepaalt wanneer je thuis of juist op kantoor werkt
  • Een kilometer- of OV-vergoeding, daarnaast is er op kantoor ruime gratis parkeergelegenheid
  • VMN media is te vinden in een splinternieuw kantoor in Zeist (10 km van Utrecht CS). Ons kantoor heeft fijne werkplekken, maar is vooral ingericht op (hybride) samenwerken – en natuurlijk op samen lunchen en borrelen.


Vereisten

Wie zoeken wij?

  • Je bent creatief en neemt initiatief, je vindt het leuk om dingen te proberen
  • Je hebt enkele jaren relevante ervaring als campagne marketeer, online marketeer, B2B-marketeer of vergelijkbare functies.
  • Je bent resultaat gedreven
  • Je bent trots op je werk en deelt je ervaringen graag met anderen
  • Je bent een enthousiaste teamplayer


Ben jij enthousiast? Solliciteer dan via onze website: werkenbij.vakmedianet.nl. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze recruiter Faysal El Morabit via faysalelmorabit@vakmedianet.nl of op 06 10 55 52 11 of met de uitgever Joop Uitendaal op 06 29 45 52 12