Campagnemarketeer Cobouw

Omschrijving

VMN Media is het leidende business-to-business mediabedrijf in Nederland. Wij bereiken dagelijks ruim 1,5 miljoen professionals in meer dan 50 branches en niches. We inspireren en informeren deze professionals met onze on- en offline content, events en opleidingen. Voor het marketingteam zijn wij op zoek naar een enthousiaste


Campagnemarketeer Cobouw


Je komt te werken voor een van de meest toonaangevende merken in de mediabranche – Cobouw. Cobouw bestaat al ruim 162 jaar en gaat door een transformatieproces van een print-only business naar een digital-first titel. Waarbij de nadruk ligt op waarde toevoeging en optimalisatie van de mix tussen nieuws, achtergrond en data.

Onlangs lanceerde wij Cobouw Data & Analytics. Hét merk voor producten en diensten gebaseerd op data vergaard uit diverse bronnen op het vlak van ‘(ge)bouw’. Wij bieden bijvoorbeeld marktinzichten, onderzoeken en data (op maat), marketing- en saleskansen waarmee wij managers binnen de bouwkolom in staat stellen data gedreven beslissingen te nemen.


Wat ga je doen?

Als Campagne marketeer zal je naast het op de juiste manier - passend bij Cobouw - in de markt zetten van onze nieuwe data producten en diensten, ook verantwoordelijk zijn voor Cobouw Bouwberichten en NBD-online. (De verdeling is ongeveer 70% nieuwe producten en 30% bestaande producten). Je weet de juiste toon en voice te vinden, vergroot ons bereik, genereer leads en weet deze te verleiden tot het afnemen van onze producten. Het realiseren van online conversie is jouw doel! Data gedreven werken met gebruik van content personalisatie en marketing automation zullen de manier van werken zijn voor jou.


Wat breng jij ons?

Je bent nieuwsgierig, durft anders te denken en hebt een duidelijke visie op het gebruik van data en data-gedreven digitalisering in Sales & Marketing. Je hebt enkele jaren ervaring in online marketing, email marketing, content/site management en wil je verder ontwikkelen als een allround marketeer met een sterke digitaal profiel en ervaring in marketing automation, email marketing en conversie funnel management.

Verder ben je een teamspeler en neem je graag initiatief. Je rapporteert in deze rol aan de marketing manager en maakt onderdeel uit van een team met andere marketeers met ieder hun eigen verantwoordelijkheid. Je werkt daarnaast samen met een data marketeer, een markt analist, product owner en een business development manager. Je kunt zelfstandig een koers varen en je gaat altijd voor het beste resultaat.

Vereisten

Wat zoeken wij in jou?

  • Relevante opleiding op hbo-niveau, of vergelijkbaar werk- en denkniveau;
  • Affiniteit met en kennis van PowerBI, Google Analytics;
  • Gewend te werken met deadlines en targets, je raakt niet snel in de stress;
  • Actuele kennis van online marketingmiddelen;
  • Ervaring en/of aantoonbare affiniteit met databases en (email)selecties;
  • Ervaring en/of aantoonbare affiniteit met content marketing.


Wat hebben wij jou te bieden?

  • Een team waar je altijd mee kunt sparren, lachen en van elkaar leren;
  • Werken in een professioneel team en een organisatie die altijd in beweging is, hierdoor is er volop ruimte voor jouw ideeën en creativiteit;
  • Een functie waar je nog veel kunt bouwen en veel initiatief kunt tonen;
  • Uiteraard bieden wij een goed salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een individueel keuze-budget dat je naar eigen inzicht kunt besteden en een uitstekende pensioenvoorziening. En niet te vergeten leuke extra’s zoals (digitale) borrels en dart- & tafeltennis faciliteiten;
  • In ons nieuwe kantoor in Zeist en werken we hybride. Dat houdt in dat je ongeveer 2 dagen vanuit huis werkt en de andere 3 op kantoor (vaker naar kantoor komen mag natuurlijk ook).


Enthousiast?

Solliciteer via de website en stuur je sollicitatie met CV t.a.v. Faysal El Morabit, Recruiter. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Sanne Reniers, marketing manager bouw & vastgoed door een e-mail te sturen naar: sannereniers@vakmedianet.nl.